X

برند «هما» دارایی صندوق بازنشستگی هُماست

شماره :
41619
چهارشنبه 1402/10/20 ساعت 13:15

از پیشنهاد صفحه «برند «هما» دارایی صندوق بازنشستگی هُماست» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری

برند «هما» دارایی صندوق بازنشستگی هُماست

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر لزوم سوددهی شرکتهای زیرمجموعۀ صندوق هما گفت: دارایی صندوق بازنشستگان هما، برند آن است و استفاده بهینه از این برند، نیاز به کار علمی و آموزشی دارد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما، مهدی مَسکنی صبح امروز در بازدید از این صندوق ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات شرکتهای هفت‌گانه زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان هما، با تاکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد حل مسئله در این شرکتها به منظور بهره ورسازی آنها افزود: نخستین گام در این رویکرد، تشخیص مسئله است و باید بنگاههای اقتصادی عارضه‌یابی شوند تا مشکلاتشان حل شود.

وی طول عمر کوتاه مدیریتی در دستگاهها و شرکتهای دولتی را یکی از دلایل بهینه اداره نشدن آنها دانست و بر لزوم سوددهی و بهره ورسازی شرکتهای زیرمجموعه صندوق هما تاکید کرد.

مسکنی همچنین با اشاره به منافع معنوی ناشی از خدمت به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر گفت: خدمت به بازنشستگان، موجب رضای الهی و بهترین اظهار بندگی است.

 در این بازدید همچنین محسن حسنلو، مدیر عامل صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما، ضمن خیر مقدم به مهدی مَسکنی از روحیه مجاهدانه و تلاش بی ادعا و دلسوزانه ایشان تجلیل کرد و به بیان گزارشی از فعالیت ها و عملکرد دوره جدید مدیریت صندوق پرداخت.

وی فقدان زیرساخت های لازم و ساختار اجرایی مناسب و نیز بحرانهای مختلف در صندوق بازنشستگی هما را از جمله مشکلات آغاز مسئولیت خود در این صندوق برشمرد و گفت: با طراحی سند راهبردی برای صندوق و نیز جذب نیروهای جوان، انقلابی و کارآمد، خوشبختانه امروز این صندوق روی ریل صحیح قرار گرفته و انشاءالله به زودی وارد فرآیند افزایش درآمد و سود دهی شرکتهای زیرمجموعه خواهیم شد.

حسنلو تاکید کرد: استفاده از منابع عمومی برای صندوقهای بازنشستگی، صحیح نیست و باید به حداقل رسانده شود.

در ابتدای این بازدید جمعی از اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی هما، مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه صندوق بازنشستگی هما، معاونان و مدیران این صندوق به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود به منظور رفع مشکلات ساختاری و درآمدی شرکتها و نیز تحولات انجام شده و پیشرفت های حاصله در این صندوق پرداختند.

X