سازمان هواپیمایی خدمات کاسپین به مسافران در ٨ ساعت تاخیر پرواز نجف تهران را بررسی می‌ کند

شماره :
46776
چهارشنبه 1404/01/27 ساعت 07:57

از پیشنهاد صفحه «سازمان هواپیمایی خدمات کاسپین به مسافران در ٨ ساعت تاخیر پرواز نجف تهران را بررسی می‌ کند» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت:

سازمان هواپیمایی خدمات کاسپین به مسافران در ٨ ساعت تاخیر پرواز نجف تهران را بررسی می‌ کند

 

 

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سامانه شکایت مسافران از ایرلاین فعال است و مسافران هر گونه شکایت را می توانند در این سامانه ثبت کنند و این شکایت ها از سوی سازمان هواپیمایی به صورت روزانه مورد بررسی و اعلام نظر قرار می گیرد.

 به نقل از ایلنا، مهدی رمضانی  در خصوص تاخیر بیش از ٨ ساعت پرواز نجف- تهران متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین، اعتراض مسافران این پرواز نسبت به خدمات ارایه شده توسط شرکت مذکور و اقدامات اجرایی در راستای رعایت دستورالعمل مسافر، گفت: ابتدا باید به این نکته توجه شود که اولویت ما در سازمان هواپیمایی کشوری حفظ ایمنی پرواز و حفظ جان مسافران است.

وی افزود: در شرایط تاخیر پروازها دستورالعمل و شیوه نامه حقوق مسافر به تمام شرکت های هواپیمایی ابلاغ شده که رعایت آن الزامی است و این دستورالعمل بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری بارگذاری شده و برای همگان قابل مشاهده است.

رمضانی ادامه داد: درباره پرواز نجف به تهران با تاخیر بیش از ٨ ساعت، و براساس اطلاعیه صادره از سوی شرکت هواپیمایی مذکور علت این امر بدی شرایط آب و هوا در نجف بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت هواپیمایی کاسپین با در نظر گرفتن امکانات فرودگاه نجف، طبق دستورالعمل حقوق مسافر باید عمل کند و سازمان هواپیمایی کشوری در حال بررسی موضوع است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طبق دستورالعمل حقوق مسافر شرکت هواپیمایی در صورت تاخیر پرواز بیش از ۵ ساعت باید نسبت به اطلاع رسانی و پذیرایی نوع اول و نوع دوم اقدام کند همچنین در صورت درخواست مسافران بلیت آن پرواز باید استرداد و تا حداکثر ۴٨ ساعت وجه آن به مسافر پرداخت شود.

رمضانی با بیان اینکه طبق تاکید وزیر راه و شهرسازی و دستور رییس سازمان هواپیمایی کشوری باید حقوق مسافران رعایت شود، اظهار داشت: سامانه شکایت مسافران از ایرلاین فعال است و مسافران هر گونه شکایت را می توانند در این سامانه ثبت کنند و این شکایت ها از سوی سازمان هواپیمایی به صورت روزانه مورد بررسی و اعلام نظر قرار می گیرد.

 

 

 

X