X

مسعود فکری : مطالعه تاریخ راهی برای آگاهی

شماره :
41019
شنبه 1402/08/13 ساعت 18:09

از پیشنهاد صفحه «مسعود فکری : مطالعه تاریخ راهی برای آگاهی » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
یوم الله سیزدهم آبان

مسعود فکری : مطالعه تاریخ راهی برای آگاهی

یوم الله سیزدهم آبان ماه با حضور مسعود فکری رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی هما، نصری مدیر عامل موسسه آموزشی، فرهنگی هما و جمعی از مدیران صندوق بازنشستگی هما  در محل دبستان دخترانه هما برگزار شد.

فکری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز از دانش آموزان مدارس هما خواست تا با علم آموزی و مطالعه تاریخ ایران عزیز اسلامی در امتداد این روز با شکوه گام بردارند و یاد و خاطره کسانی را که در این روز به مبارزه علیه استعمار دست زدند، گرامی بدارند.ایشان این روز رایکی از روزهای خاطره انگیزی دانستند که ملت ایران و خصوصا دانش آموزان نقش خود را به خوبی ایفاکرده  وجلوی استعمار قد علم نمودند .

نصری مدیر عامل موسسه آموزشی ، فرهنگی هما در این مراسم با تبریک روز دانش آموز گفت :

امیدوارم در راستای منافع کشورمان با شناخت اهداف دشمنان با یاری خدا بتوانیم   ایرانی مقتدر بسازیم و استکبار ستیزی را سرلوحه همه ی کارهایمان قرار دهیم ، علی الخصوص کار آموزشی ، و  این امر میسر نمی شود مگر با نیروی جوانی شما دانش آموزان عزیز وتشخیص شما و شناخت شما و صد البته تلاش بی وقفه آموزگاران شما که ما باشیم .

در ادامه این مراسم دانش آموزان  به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری پرداختند و با خواندن سرودی انقلابی جایگاه رفیع شهدای دانش آموز را که در آستانه انقلاب شکوهمند اسلامی به دست دژخیمان پهلوی به شهادت رسیدند ؛ گرامی داشتند .

X